Verzendkosten

De verzendkosten voor Nederland zijn €3,95 voor traceerbare brievenbuspost tot een gewicht van 2 kg.

In geval een bestelling per brievenbuspost verzonden wordt, is het risico van de verzending altijd voor rekening van de klant, wij kunnen in dat geval niet aansprakelijk gesteld worden van "verlies" en/of beschadigingen veroorzaakt door de vervoerder.

 

De verzendkosten voor pakketpost met track&trace voor Nederland, België en Duitsland zijn €6,50, ongeacht hoeveelheid en gewicht van de bestelde artikelen.

Bij een bestelling van 75 euro of meer wordt uw bestelling GRATIS VERZONDEN (alleen voor Nederland).

De verzendkosten voor andere landen zijn afhankelijk van het land van verzending en kunt u in het winkelmandje opvragen en verschijnt tevens tijdens het bestelproces.

Ruilen of Retourneren

Zichttermijn

Alles wat u besteld kunt u 14 dagen lang vrijblijvend thuis passen en bekijken, gerekend vanaf de dag van aflevering, tenzij anders vermeld.

Na deze zichttermijn is de koop definitief gesloten.

 

Ruilen

Ruilen is geen probleem.

Wenst u een andere maat, kleur of artikel?

Neemt u dan eerst contact met ons op via mail, wij kunnen u precies vertellen wat er mogelijk is.

De verzendkosten zijn wel voor u.

 

Als u een artikel wenst te ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerd artikel naar u hebben verzonden,

of er is sprake van fabrikagefouten en/of beschadigingen, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.

Neem wel altijd zo spoedig mogelijk contact met ons op per mail (uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst, met een foto van de beschadiging of het defect),

zodat wij u ook het juiste adres en de wijze waarop de zending retour gezonden dient te worden kunnen mededelen. 

 

Retourneren

Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen iets wenst te retourneren, dient u alvorens u iets retourneert altijd eerst contact met ons op te nemen per mail, zodat wij u ook het juiste adres en de wijze waarop de zending retour gezonden dient te worden kunnen mededelen. 

Nadat wij de artikel(en) ongeschonden, ongedragen en voorzien van label en/of originele verpakking retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten; dit geldt ook voor gratis toegezonden artikelen) retour binnen maximaal 30 dagen.

 

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen o.a. i.v.m. hygiéne en/of door hun aard niet worden geruild en/of geretourneerd (tenzij in ongeopende verpakking, dus ook niet gepast):

- erotische artikelen, pruiken en tepelversieringen

- strings, slips & boxers

- kousen, panty's, body's en bodystockings

- artikelen van netstof, pantystof/powernet, lak/pvc, latex, leatherlook en leer

- badkleding

- afgeprijsde artikelen en seizoensartikelen

 

En daar waar het uitdrukkelijk op de site vermeld staat.

Deze artikelen worden niet als retourzending geaccepteerd.

 

Hoe stuur ik een artikel terug?

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant, ook als u een artikel wenst te ruilen.

Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden ten alle tijden geweigerd.

 

De artikelen dienen in ongebruikte staat, voorzien van label en in originele verpakking retour gezonden te worden naar het adres dat wij u per mail hebben medegedeeld.

Wij nemen geen gedragen of anderzins beschadigde kleding retour.

De artikelen mogen ook geen gebruikssporen, zoals zweet-, rook- of kooklucht bevatten.

Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen gebruikt zijn, of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Dit geldt ook als de artikelen verkeerd zijn behandeld.

 

Indien wij van u binnen 14 dagen na ontvangst een mail hebben ontvangen dat u een artikel wenst te ruilen/retourneren, dient het desbetreffende artikel binnen 14 dagen na ontvangst van deze mail door ons retour ontvangen te zijn.

Na uiterlijk 14 dagen is het niet meer mogelijk een artikel te ruilen/retourneren.

Levering naar België

Uiteraard leveren wij ook aan België.

Ander Afleveradres

U kunt uw bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk, laten afleveren.

Dit is handig als er overdag niemand op het huisadres aanwezig is.

Dit aflever-adres kunt u eenvoudig tijdens het bestel-proces invullen.

Verkeerd Artikel Ontvangen

Women4women doet haar best om altijd de beste service te bieden, maar er kan wel eens iets mis gaan natuurlijk. Het verzenden van uw bestelling blijft mensenwerk!

Heeft u een verkeerde maat of kleur of een heel ander artikel ontvangen dan u besteld heeft, neem dan zo spoedig mogelijk per mail contact met ons op, doch uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst van het verkeerde artikel. We zorgen er dan zo snel mogelijk voor dat u alsnog het juiste artikel ontvangt.
Uiteraard zijn in dit geval de eventuele verzendkosten die u dient te maken om het verkeerde artikel retour te zenden voor onze rekening.